Drazí náhodní známí,
stoupla si před nás doba i se svými požadavky. My, jakožto podnik více než inovativní, jsme se rozhodli, pokusit se dobu předběhnout jejím nadbíháním a k tomu potřebujeme zneužít Vás. No ano, právě Vás. No ano, právě že zneužít.
Rozhodli jsme se získat nekonečné množství nových fanoušků naší facebookové stránky. Rozhodnutí padlo už před rokem, ale pchaní naší stránky prostými informacemi o nově přidaných knihách a dalších počinech Vás očividně neláká. Ano, je to Vaše věc, ta vzpurnost, to odmítnutí našeho rozhodnutí.
Tedy na to půjdeme jinak. Z druhé strany. Poplatni době, začneme rozdávat hmotné statky v soutěžích, které budou probíhat právě prostřednictvím Facebooku. Jsme si vědomi toho, že člověk, který nepotratil v běhu inteligenci, se snaží Facebooku vyhýbat. Ale, drazí náhodní známí, takhle by to nešlo dělat. S inteligencí si hrajme doma, pokud můžeme někomu pomoci v realizaci jeho pevného a nezlomného rozhodnutí, pokusme se vše zahodit a vrhnout se do věci. Společné, krásné.
O co nám jde. Zvýšením fanoušků se nám zvedne i návštěvnost webu a tím i prodej našeho sortimentu. Majitel podniku chce absolvovat studijní cestu do zahraničí, kde musí setrvat minimálně tři měsíce. A to se, drazí náhodní známí, velmi prodraží. Centrem studia má být město Davos a jeho obyvatelé.
Majitel podniku již absolvoval spoustu studijních pobytů (viz ilustrační fotografie). Snažil se dosáhnout na grant v Evropském parlamentu, kde pronesl šestihodinový projev, který ocení historie, ale poslanci ho neocenili. Dokonce se vrhnul, jako spousta českých celebrit, do reklamy, ale na studijní pobyt v Davosu mu to odpovídající sumu nedalo. Bohužel. Možná, kdyby přestal kouřit, možná by mohl v Davosu strávit i dva týdny. Ale to on ne.
Dalším problémem je v Singapuru nalezená velmi záhadná fotografie, která majitele našeho podniku zvedla jak z křesla, tak z chuti jen nečinně přihlížet. Jedná se o podvrh? Nebo je majitel podniku původně ze Singapuru? I tato skutečnost je potřeba prošetřit. Ano, chystá se další román s názvem Singapurská záhada.
Soutěže odpálíme na Facebooku během týdne. Koukejte být přítomni. Ceny budeme rozdávat reálné, hmatatelné, ku přečtení, dle vlastního výběru, určené. Soutěže budou kreativní i zcela pitomé.
Jo a náš Facebook je přibližně někde tady.
Následuje reklama na reklamu.
****
„Neuvěřitelné. Neuchopitelné. Zničující.“ The New York Times
*****
Román Davos, ač zatím nedopracovaný, dokázal ve mně zlomit ten neutuchající strach ze slovanské duše. Jeho kritika Švýcarských poměrů očima českého doktora Madera je tou neotřesnější výpovědí naší doby. Robert Dertens, Goldman Sachs
*
Pohled Čechů na naši zemi je směšný. Tolik předpojatosti. Tolik chaosu. Tolik nepřesností. Autoři románu Davos jsou pouhými diletanty. Ničím jiným. The Swiss Times
Toliko první z ohlasů na náš román Davos. I Vy máte možnost tvořit ohlasy. Začtěte se a prožijte zbytek dne v zuřném nadávání.
Čtrnácté číslo časopisu AK-29 je o reklamách a tuze se povedlo. Jedna reakce za všechny: „Nový underground je na světě.“ Pavel Bobek
Náš newsletter ukončeme slavným výrokem Karla Čapka, který pronesl přes vrátnici Brněnského divadla následován žurnalisty: „Promiňte, už musím jít, nebo to nestihnu.“